Cine suntem?
Domeniile Săftica reprezintă o poveste în sine, o poveste despre oameni și momentele semnificative din viața lor. Considerăm că experiența cea mai importantă pe care o putem oferi oaspeților noștri este conectarea cu ideile și dorințele lor. Astfel, de-a lungul timpului, am reușit să dezvoltăm diferite concepte pentru a transforma șederea aici în relaxare, deconectare și emoții plăcute.
Ce îți oferim în cadrul programului?
Atunci când ne ocupăm de organizarea unui eveniment de zile mari, dar și când ne întâmpinăm oaspeții în hotel sau restaurant, seriozitatea și atenția față de nevoile lor sunt reperele după care ne ghidăm. Prețuim relația cu clienții noștri, mai presus de orice, și facem tot ce ne stă în putere pentru a depăși așteptările, zi de zi. Încă de la început, am preferat abordarea proactivă. Încercăm să anticipăm nevoile, pentru a putea oferi o experiență fara cusur.
Ce faci ca participant la internship?
– vei afla care sunt pașii în organizarea unui eveniment de amploare (nuntă, botez, cununie, bal de absolvire, majorate, evenimente corporate)
– tips&tricks despre relaționarea cu clienții; cum le identifici nevoile astfel încât să fie în acord cu evenimentul mult așteptat
– vei descoperi că un eveniment implică inclusiv gestionarea relației cu colaboratorii în vederea pregătirii design-ului sălii (aranjamente florale, candy-bar, scenă, lumini, artiști)
Ce primești la finalizarea proiectului
Pe lângă experiența pe care o acumulezi în cele 5 zile petrecute în cadrul companiei, vei primi o diplomă de participare și o scrisoare de feedback din partea echipei alături de care ai petrecut timp valoros pentru cariera ta.
De asemenea, îți oferim câteva poze și filmulețe cu tine, colegii și echipa coordonatoare, cele mai simpatice instantanee pentru amintirea acestui internship.